سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه آموزشی، پژوهشی راهبرد

نظر

آموزش درس انتگرال 1

انتگرال یکی از کاربردی ترین مفاهیم ریاضی است که نقش پررنگ آن در همه علوم غیرقابل انکار است. برخلاف تصوری که بین برخی از دانشجویان وجود دارد درخصوص اینکه انترگال کجا به درد می خورد، می توان گفت که حساب دیفرانسیل و انتگرال در بیش از 3 قرن اخیر زمینه ساز اکثر پیشرفتهای علمی بشر بوده است.

دوره آموزشی درس انتگرال1

در دوره آموزشی پیش رو که شامل 8 جلسه تدریس جامع میباشد، پس ازتعریف مفصل انتگرال نامعین روشهای حل انتگرالهای نامعین نظیر روش تغییر متغیر، روش جزء به جزء، روش انتگرال گیری از توابع مثلثاتی، روش انتگرال گیری از دوجمله ای دیفرانسیلی و سایر روشها ارائه شده است. در ادامه انتگرالهای نامعین تعریف شده و سپس کاربردهای آنها همچون محاسبه مساحت، محاسبه حجم حاصل از دوران، محاسبه برخی از حدها، محاسبه طول قوس و برخی کاربردهای دیگر به صورت دقیق معرفی و به شکل مبسوطی مورد بررسی قرار گرفته اند.

مخاطبان دوره آموزشی درس انتگرال1

این دوره آموزشی مناسب کسانیست که  قصد شرکت در آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی را دارند و همچنین برای داوطلبان آزمونهای استخدامی و آزمون دستگاه های اجرایی کاملاً مناسب و کاربردی میباشد. به طور کلی آن دسته از علاقه مندان که درپی فهم عمیق مفاهیم بحث انتگرال و داشتن تسلط و پایه قوی برای سطوح بالاتر این مبحث و بطور کلی موضوع حسابان هستند، کاملاً مفید و قابل استفاده خواهد بود.

 

جهت خرید دوره آموزشی درس انتگرال از طریق لینک زیر نمایید 

آموزش درس انتگرال