سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه آموزشی، پژوهشی راهبرد

آموزش درس زبان انگلیسی

امروزه یادگیریِ زبان انگلیسی به عنوان زبان ارتباطات بین‌المللی در هر حرفه و دانشی اهمیت ‌بسزایی دارد. به همین خاطر در بسیاری از امتحانات، سنجش‌ها، کنکورها، آزمون‌های ورودی و مصاحبه‌ها سطوح مختلفی از دانش زبان انگلیسی افراد مورد سنجش قرار می‌گیرد.

بر اساس آمارهای موجود از امتحانات مختلف در کشور ما، متاسفانه توانایی عمومی در زمینه زبان انگلیسی، حتی در بین قشر تحصیل‌کرده، پایین است و به همین خاطر متوسط نمره‌های درس زبان انگلیسی در آزمون‌های مختلف بسیار پایین است. بنابراین اگر کسی در زبان انگلیسی توانایی خود را بالا ببرد به راحتی می‌تواند از رقیبان پیشی بگیرد و با خیالی آسوده و بدون اضطراب به مباحث تخصصی بپردازد.

 

دوره آموزشی درس زبان انگلیسی

این مجموعه شامل حدودا 20 جلسه بوده و در جلسات مختلف به مباحث Grammar، Vocabulary، Reading می‌پردازیم و تست‌های کنکورهای گذشته را به جزیی‌ترین شکل ممکن بررسی می‌نماییم. لازم به ذکر است که کانال اطلاع‌رسانی و گروه پشتیبانی این مجموعه همین حالا در شبکه اجتماعی فعال می‌باشد.

مخاطبان دوره آموزشی درس زبان انگلیسی

این مجموعه آموزشی زبان انگلیسی با هدف کمک به آمادگی و بالا بردن توانایی در این زمینه آماده شده است و مخاطبان می‌توانند از آن برای کنکور سراسری، آزمون‌های ورودی و آزمون‌های استخدامی مختلف به خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش، استفاده کنند.

جهت دریافت دوره آموزشی درس زبان انگلیسی از طریق لینک زیر اقدام نمایید 

آموزش درس زبان انگلیسی