سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسه آموزشی، پژوهشی راهبرد

نظر

آموزش درس معادلات دیفرانسیل

درس معادلات دیفرانسیل یکی از پرکاربردترین دروس رشته ریاضی است  که در رشته های مهندسی و سایر رشته ها کاربردهای فراوانی دارد. در ابتدای آموزش این درس دانشپذیر بایستی با انواع معادلات دیفرانسیل آشنا شود، سپس با تشخیص نوع معادله و روش حل آن به راحتی می تواند معادله را حل کند. این درس نیاز به داشتن اطلاعات قوی در زمینه ریاضیات عمومی دارد و یک دانشپذیر موفق در این درس نباید با مباحث کلیدی مشتق و انتگرال مشکلی داشته باشد.

از مباحث مهم درس معادلات دیفرانسیل می توان به انواع معادلات دیفرانسیل مرتبه اول و کاربرد آنها، معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم با ضرایب ثابت از نوع همگن و غیر همگن و مبحث جوابهای خصوصی وعمومی، حل معادله دیفرانسیل به روش سری های توانی، توابع خاص، تبدیلات لاپلاس و دستگاه معادلات دیفرانسیل اشاره کرد.

دوره آموزشی درس معادلات دیفرانسیل

این دوره آموزشی شامل بیش از 20 جلسه تدریس است و با درنظر گرفتن الگوی هدفمند و منظم در پیاده سازی روش حل معادلات، مفاهیم بصورت کاملاً کاربردی بیان میشود، بطوریکه برای دانشپذیران رشته های مهندسی و سایر رشته ها هم قابل استفاده میباشد.

مخاطبان دوره آموزشی درس معادلات دیفرانسیل

این دوره بجهت ارائه نکات، قضیه ها و مثال های متعدد و حل تستهای مرتبط به طور خاص مناسب آن دسته از دانشپذیران میباشد که قصد شرکت در آزمون هایی نظیر آزمون کارشناسی ارشد، یا آزمون استخدامی را دارند و بطورکلی مناسب همه علاقه مندانی است که درصدد درک عمیق و تسلط کافی بر مباحث معادلات دیفرانسیل هستند .

 

جهت خرید دوره آموزشی درس معادلات دبفرانسیل از طریق لینک زیر اقدام نمایید